2. mar. 2013

Anmeldelse af Wasteland

Som i nok ved, så synes jeg at Wasteland er utrolig fede. Deres stemmer smelter utrolig godt sammen, og lyder fantastisk sammen. Jeg synes jeg ville lave et indlæg specielt til dem, især efter i fredags. 

You simply have to put one foot in front of the other and keep going. Put blinders on and plow right ahead. 
- George Lucas

Dette citat passer utrolig godt på i fredags. Drengene sang "Diamonds" af Rihanna, og det gik ikke helt som planlagt. Stakkels Anders var syg, og de havde ikke kunne øvet så mange gange sammen, og derfor ikke hørt det i helhed så mange gange. Når man tænker på disse omstændigheder så klarede de det flot! Jeg kender folk,der er med i år, der under samme omstændigheder overhoved ikke havde overlevet det. Både Ida Corr & Thomas Blachman sagde at det var deres dårligste performance, Thomas lidt hårdere end Ida. De har ret. Det vár deres dårligste performance, og de klarede sig bedre i de andre liveshows, men de overlevede farezonen, og det er dét der tæller. Husk det drenge! Som jeg også sagde til dig, Anders, så var det "bare" et dårligt sangvalg, for i kán jo godt. De fleste der læser dette tænker nok: "Du er en wastie, du burde støtte dem ligemeget hvad". For det første så er jeg ikke en wastie og heller ej en fan. Jeg støtter drengene, fordi jeg ser noget musikalsk i dem (det er ikke altid Blachman har ret). Men fordi jeg støtter drengene (som jeg gør ligemeget hvad), så vil jeg stadig være ærlig i stedet for lyve overfor dem, for dét fortjener de slet ikke. 
Her kan i se drengenes performance fra i fredags.

Når vi så har det på det rene, skal det hele jo ikke kun være negativt! For drengene har jo været absolut fantastiske indtil nu.
Sidste fredag, d. 22. februar var jeg inde og se X Factor live, og det var dér drenge sang "Stop for a minute", hvilket de gjorde helt vildt godt. Man følte man sad i en stue sammen med dem, da de sad i en hyggelig sofa, og jeg følte mig helt hjemme, det var virkelig godt gået, synes jeg. 


Dog er min yndlingsang med drengene "Radioactive" som de sang i 2. liveshow. Det var dér jeg åbnede øjnene for de fire charmerende drenge. Frederik med hans søde øjne og hans rene stemme. Marius med hans søde smil, hår og hans lidt hæse stemme. Anders med den sødeste personlighed, og den bløde stemme & Anton med den dejligste stemme, og udadvendthed. De fire sammen skabte noget, de skaber noget, de skaber musik, en rytmik, en helt anden verden for boybands. De skaber noget, jeg intet mindre vil kalde... Fantastisk. Uanset hvad Blachman siger. Jeg respekterer manden, men er godt nok ikke altid enig med ham. Drengene i 2. liveshow kan du
høre her.

Nu er det godt nok ved at blive et langt indlæg, men følte det var vigtigt at komme ud med. Især efter i går, fredag. 
Husk at drengene er så meget værd at satse på, de kan det de vil, og de vil det her! 

Til sidst er der kun én ting at sige:

WAS TIL 1212

Ingen kommentarer:

Send en kommentar