11. feb. 2013

I feel like a closed book, right now

Dette indlæg er nok lidt mere personligt end det sædvandlige fest og farver
Kender i ikke de dage hvor man bare føler sig intet værd? Hvor man føler at hele verdenen er imod én? De dage hvor man egentlig bare har lyst til at grave sig dybt, dybt ned i sin seng, under sin dyne, se en masse serier eller ulykkelige kærlighedsfilm, æde sig fed i kage, bare for at spise sorgen væk. Sådan har jeg haft det i et par dage nu. Jeg er vågnet og bare tænkt årh endnu en dag i dårligt humør. Det vilde ved det er, at det ikke engang er den tid på måneden, det er bare åndsvage humørsvingninger... I det ene øjeblik kan jeg sidde og grine sammen med min mor, det næste øjeblik begynde at tude over ingenting. Jeg tror måske det har noget at gøre med at jeg har ferie. Jo det er da dejligt at kunne sove længe. Men jeg blev bare altid så glad når jeg kom i skole og så Laura og Martin og mine andre dejlige venner smile til mig, fordi endelig er jeg god nok. Det er bare dejligt. Det mangler jeg lidt i ferien... Jeg sidder lige nu og vil egentlig ikke i seng, men bare ligge og se en sørgelig film om ulykkelig kærlighed, som remember me, dear john, the last song, the notebook eller sådan noget... Så faktisk the notebook for første gang her forleden. Alle sagde den skal du se. Så da jeg havde en dårlig dag tænkte jeg, hvorfor ikke. Årh den er god, kan klart anbefales. Jeg har også bare lyst til at sparke til min væg nogengange, eller kaste med en stol, bare gå amok og komme ud med sorg og vrede, som jeg ikke engang ved hvor kommer fra. Årh det er pisse irriterende, jeg hader de dage.... Heldigvis skal jeg hygge med min mor i morgen, hun har fri og vi skal nå en masse. Håber det hjælper lidt på humøret - vil bare gerne være glad og kunne danse rundt af glæde, tage til fester og fyre den af. Det savner jeg også! Fester der bare er gang i. Går sjældent til fester, fordi jeg hellere vil ligge derhjemme og hygge... Sådan er jeg bare... Nå for en roman. Jeg vil smutte under dynen, kigge på en hjemmeside min far har fundet, og sukke over de 43 kroner jeg har på kortet til resten af måneden.
Sov godt bloggen   

1 kommentar:

  1. Hej Christina! Altså, når jeg laeser dette begynder jeg naesten at tude, for du beskriver 100% sådan som mit liv har vaeret de sidste 2 mdr. Selvom jag har en masse dejlige venner på skolen og så videre, så foeles det bare forkert, og ja jeg lå også bare i min seng hele dagene og så soergelige film, graed om natten så jeg ikke fik nogen soevn, og jeg aner heller ikke hvorfor. Det var somom alle lykkelige minder blev suget ud af mig af en dementor eller noget .. Og jeg proevede virkelig som en gal bare at glemme det, men moerket har det med at snige sig ind på en, og pludselig bruser alt bare op i en .. Men husk at du er rigtig meget vaerd, nu har jeg kun haft aeren af at moede dig én gang, men du var virkelig rar at omgås med! Så bare husk at du er en super person, og alle har vi nedture.. Men bare husk, at når man når bunden, så kan det kun blive godt igen! Hav en fantastisk dag med din mor, og hvis det ikke hjaelper så kommer jeg til Danmark og loefter dit humør op, med sjove film og lignende! :-)

    - Kraaaam Amanda

    SvarSlet