30. mar. 2013

My biggest inspiration!


Min største inspiration, både når det kommer til selvtillid, blogging og stil. 
Min største inspiration er bloggeren Christina, som de fleste nok kender under navnet "house of C" på twitter, eller som hendes blog hedder: BLACK coffee, BLACK clothes, hun er meget inspirerende, og har lært mig, at det faktisk er okay at være sig selv, det er okay, ikke at gå op i mode, men bare stå op om morgenen og tage det på man vil. Christina er dog meget mode-dygtig, men hun går næsten altid i sort, evt. lidt hvidt til en kontrast. Men da jeg var yngre, blev jeg med det samme kaldt emo, da jeg gik i sort tøj, og havde mørkt hår - men hun har lært mig, at det er sgu okay. Vær som du er. Venner er kun rigtige venner hvis de er ligeglade med hvordan du ser ud, men kun tænker på det indre. Hendes blog er også fyldt med en masse dejlige sager. Alt fra hendes hverdagsliv, til "Ask Me" videoer, til X Factor billeder, hvor hun var presse hver fredag. Christina er bare i bund og grund, hende som jeg virkelig ser op til. Mest af alt fordi hun er så meget li' mig! Også er navnet jo også fedt ;-)

*Taget fra Christinas blog*
*Taget fra Christinas blog*




Ingen kommentarer:

Send en kommentar