8. feb. 2013

X-Factor presse, del 3


Så er jeg tilbage igen med 3 interviews.. DAM DAM DAM DAAAAAAAM!
Jeg har glæder mig virkelig meget til at afslører disse tre interviews. De er de fedeste mennesker ever.
Nummer 1.
ANNE LINNET


Hun viste virkelig hvorfor hun er blevet mentor/dommer i dette års X Factor.

Også har vi den smukke og elegante:
IDAAA CORR!

Hun viste virkelig hendes personlighed og hvor sød hun er!

Og til sidst... SIDST MEN ABSOLUT IKKE MINDST!!

THOMAAAAAS BLACHMAN!

Thomas er jo bare Thomas! En fantastisk mand, der ALTID kan snakke udenom ;)




Tak for denne omgang ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det cool at du har interviewet DEM!!!


    Håber du vil tage et smut forbi min blog og aflægge en kommentar eller måske blive fast læser? :)

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mange, mange tak :-)
    Skal jeg da nok :-)

    SvarSlet