6. feb. 2013

X-Factor presse, del 1.


Jeg har haft den mest fantastiske dag i dag. Jeg var med min onkel inde som journalist til X-Factor pressemøde. Det var en fed oplevelse, så forvent en masse X-Factor fra mig op til liveshow på fredag! Jeg elsker selv X-Factor, og jeg fik den dejlige mulighed, at lave nogle interviews. 
Jeg vil starte med at vise mit interview med Wasteland, som er en gruppe med fire skønne drenge, Anton(15), Marius(16), Anders(17) & Frederik(17) - De var virkelig søde, og ville gerne svare på et par spørgsmål.

De var så utrolig søde, og glæder mig til at følge dem i X Factor. Håber det var fedt, med lidt afveksling fra mig selv af ;)
Jeg har desuden også lavet mit design om, mere friskt måske. :-)
De søde drenge

1 kommentar:

  1. EJ hvor cool! Har lige lavet et indlæg om dem. Smid en kommentar på min blog om, hvem du holder med, vil vildt gerne høre det! :)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet